K. Šešelgio g. 9, Kamajų mstl., Rokiškio r. sav. LT-42291. Į.k.190250136, tel.: 8 458 27147, el.paštas kamajugimnazija@gmail.com

Birželio 11-12 d. 8 klasės mokiniai dalyvavo projekto „Keliauk pažindamas kultūrų įvairovę“ veiklose. Projektą inicijavo Kaltanėnų ugdymo ir turizmo centras. Kelionę pradėjome Kamajuose, kur susitikome ir keliavome kartu su Švenčionių Zigmo Žemaičio ir Švenčionėlių Karaliaus Mindaugo gimnazijų moksleiviais.

Susipažinome su Kamajų miestelio praeitimi, aplankėme bažnyčią, A. Strazdo kapą ir keliavome į Kriaunas. Ten gidė Gražina papasakojo apie miestelį. Po to plaukėme plaustu Sartų ežeru ir grožėjomės puikiu kraštovaizdžiu. Užsukę į  Bobriškio sentikių cerkvę klausėmės gidės pasakojimo apie sentikių tikėjimą, papročius, gyvenimą. Dar vėliau aplankėme Obelių istorijos muziejų, Bradesių ąžuolą, Zarasų apžvalgos ratą. Pasiekę ir įsikūrę Kaltanėnuose susipažinome su apylinkėmis važiuodami dviračiais, plaukdami baidarėmis. Dieną užbaigėme naktiniu žygiu bei maudynėmis Žeimenos upėje. Antrą dieną pradėjome apžvalgine ekskursija po Švenčionėlius ir Švenčionis, Cirkliškį. Vėliau vykome į Sirvetos regioninį parką. Kelionę vainikavo apsilankymas ant Kačėniškės piliakalnio (Ignalinos r.).

Labai daug pamatėme, sužinojome, patyrėme. Įspūdingi pažintiniai takai, įdomi krašto istorija, nuostabi gamta ir puikiai praleistas laikas — visa tai praplėtė mokinių akiratį, praturtino įspūdžiais.

Klasės vadovė Jolanta Vygėlienė

Fotonuotraukos autoriaus

Pamokų laikas

1 pamoka 8.30 – 9.15 val.
2 pamoka 9.25 – 10.10 val.
3 pamoka 10.20 – 11.05 val.

ILGOJI PERTRAUKA (1-4 kl., 5-7 kl.)
4 pamoka 11.40 – 12.25 val.

ILGOJI PERTRAUKA (8-IVg kl.)

5 pamoka 12.45 – 13.30 val.

6 pamoka 13.40 – 14.25 val.
7 pamoka 14.30 – 15.15 val.

8 pamoka 15.20 – 16.05 val.